Me Me Me Me

19 January 2014

Novi pocetak // Fresh start






Pozdrav svima :) Posle duzeg vremena, ponovo se vracam svom blogu i jako se radujem tome. Pocinjem od nule opet, tako da ce i oni koju su me vec pratili i  novi citaoci dobiti novi, svez uvid mojih svakodnevnih aktivnosti. 

Pre svega zelim da se predstavim novim citaocima. Zovem se Barbara, zivim u Beogradu i po zanimanju sam primenjeni umetnik, specijalizovan za zidno slikarstvo i ilustraciju. Naravno, pored toga se bavim raznim drugim stvarima vezanim za umetnost, kao sto su dizajn, street art i slicno, sto cete i moci da vidite citajuci moj blog. Jos neke detalje mozete saznati i na "About" stranici.

Za stare citaoce bih zelea da rekapituliram desavanja proteklih meseci. Ne secam se koliko sam pisala o tome, ali nije naodmet da ponovim. Sa drugaricom i koleginicom Tijanom Tripkovic, 2012. sam pokrenula nezavisni dizajn studio "Kriška" i do sad smo bile vredne na raznoraznim projektima, od dizajna namestaja, printova do malih detalja za dekoraciju. Nasa prva lokacija je bila zgrada BIGZ-a, gde smo imale svoj studio, ali smo pre par meseci odlucile da radimo od kuce i direktno na terenu, ako to zahteva odredjeni projekat. Takodje, nas dve zajedno vodimo blog gde pisemo o nasim projektima, svakodnevnim aktivnostima, putovanjima, ali takodje svake nedelje predstavljamo nekog novog umetnika u formi intervjua, iz zemlje i inostranstva. Nas blog mozete pratiti ovde, a mozete nas pronaci i na facebook stranici.

Pored toga, jako vazna stvar u mom zivotu koja se desila, jeste da smo se moj dugogodisnji momak i ja vencali proslog oktobra :) U nekim od narednih postova cu vam i pokazati par fotki. Pored toga, jako uzivam u sredjivanju naseg novog stana, i s vremena na vreme ce se pojaviti i neke slike istog na blogu. Sve jos novo i minimilasticko (pravicemo se da je to namerno ;) tako da nam to daje mogucnost da isplaniramo svaki detalj naseg prostora.

Prvi post pocinjem sa crtezima koji su jedni od prvih u novoj seriji crteza/ilustracija. Serija je moj licni projekat i jako uzivam u eksperimentisanju sa razlicitim tehnikama. Uskoro jos crteza. 
To bi bilo to za prvi post, raspisala sam se malo vise, ali nadam se da ne zamerate. U svakom slucaju, zelim vam prijatno citanje i nadam se da cete se vratiti ponovo. Cmok*

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hello everybody :) I'm coming back to my blog after a long time and I'm really happy about it. I've deleted all my previous posts, so both new readers and the old ones will get a new, fresh version of my daily activities. 

First of all, I would like to introduce myself to the new readers. My name is Barbara and I live in Belgrade, Serbia. I have MA in fresco painting and illustration. Beside that, I do all kinds of stuff related to arts, like graphic design, street art, arts and crafts etc. You can find a little bit more in "About" page. 

I would also like to recap things I did last months. In 2012. I've found small independent design studio Krishka and we were working on different kinds of projects, furniture design, home decor, prints, street art, murals etc. We use to have our own studio in Belgrade, but several months ago we decided to work from home or outdoor, depending on a project. We also run a blog, where we show our projects, daily activities, our travels etc, but also, we do interviews with the artists all over the world. You can read our blog here and you can also find us on Facebook

The other really important and beautiful thing happened to me and that is that I got married. My husband and I are together for ten years now, and last October, we decided to get married. I will show you a couple of photos in the future posts. Beside that, we moved in in our new apartment so it's really fun to decorate our new space, step by step. 

In my first post I showed you a couple of new drawings and they are first drawings of a new series. It's my personal project and it's really fun experimenting with different kinds of media. 
Anyway, that would be it for today, I hope you'll enjoy your stay here and that you'll comeback again. Have a nice day, kiss*

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.