Me Me Me Me

24 January 2014

Studio Krishka Mood Board

Kao sto vec rekoh u prvom postu, moja drugarica Tijana i ja smo pre godinu i po dana osnovale mali nezavisni dizajn studio i za to vreme smo radili na jako zanimljivim projektima i saradjavali sa sjajnim ljudima. Neki od njih su KC Grad, Mikser House, Remake Festival, Platoon Berlin, oslikavali smo zidove, Ghost people i Frizerski salon Trac jedni od njih, puno namestaja, ilustracija, dekoracije za kucu i drugih umetnickih stvarcica. Nova godina je pred nama i nadam se da cemo jos vise raditi, a u planu imamo vec par projekata koji treba da se realizuju, tako da "Stay Tuned".

..................................................................................................................................................................................


Like I've said earlier, a year ago I've found a little independent design studio with my friend Tijana and for all that time we have worked on several interesting projects and we co-operated with some excellent people. Some of those projects were in co-operation with KC Grad, Mixer House, Remake festival, Platoon Berlin... We painted murals, Ghost people and Hairdressing salon "Trac", we made furniture, illustrations, prints, house decoration etc. We've already have a few projects on our minds and can't wait to see them done.  


No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.