Me Me Me Me

9 February 2014

Sunday mood board

Kako brzo prodje vikend. Necu da se igram. Mada olaksavajuca okolnost je ta sto mi je jako zabavno na poslu i brzo mi prodje vreme, jedino to budjenje ujutru, moj vecni neprijatelj. Naime, pre dve i po nedelje sam pocela da radim u studiju Two Desperados, koji se bavi pravljenjem video igrica. Moja pozicija je 2D artist, sto bi znacilo da obradjujem 3D render, dajem atmosferu sceni, docrtavam i slicno. Jos uvek sam na probnom radu, ali se nadam da cu ostati tamo, jer je zaista sjajan i zabavan posao sa gomilom kreativaca i kul ljudi. 
Pored toga, zeljno iscekujem toplije vreme, novog crtanja po zidovima, planiranje projekata u bastama finih kafica, ma jednostavno vracanje prolecnog elana :)
Lepu i uspesnu nedelju zelim ._.

..........................................................................................................................................................................................

I hate that weekend pasts so quickly, but who doesn't, yeah. But despite that, it's not that bad because I have a job that I'm really happy about, so all those early mornings and tiredness are no big deal. Two weeks ago I've started working and design studio Two Desperados. They make video games and my position is 2D artist. Basically, I get 3D render and I need to give it an atmosphere, lights, colors, objects and stuff. It's really fun work to do and there's a bunch of great, creative people that makes it all better. This is a trial period for me, but I really hope that I will stay there for some time. 
Beside that, I really can not wait more for some nicer weather, doing murals, planning projects at some nice outdoor cafes, bringing back my spring/summer élan.
I wish you all a nice week ._.

1 comment:

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.