Me Me Me Me

1 March 2014

Saturday



Ghost panda // Studio Krishka // Me and Tijana Tripkovic
Vrlo radna nedelja iza mene, pre svega na poslu. Video igra na kojoj radim zajedno sa Two Desperados timom je pri kraju i uskoro se ocekuje njen izlazak. Mozete pogledati tizer ovde, a mozete pratiti desavanja u vezi sa igricom i na sajtu. Jako sam srecna sto imam prilike da radim na ovako lepom i zanimljivom projektu, a posebno je sjajno sto imam prilike da vidim kako se proces odvija od pocetka do kraja. Ne kazem za sebe da sam neki gejmer, ali svakako volim video igrice i cesto sebi priustim zadovoljstvo da odigram po koju. Ovo je poseban osecaj, jer se nalazite sa "druge strane" igrice, saradjujete sa svim tim kreativnim ljudima, pratite proces, crtate, analizirate i slicno. S druge strane vidite koliko tu ima posla, planiranja, prepravljanja, smeha i zabavljanja, pa to sve cini da dobijete jako lep paket srece. Sto vise radim na istoj, sve vise zelim da napravim svoju igricu, i ko zna, mozda uskoro to i ostvarim. 
Posebno zanimljivo za mene licno, u celoj ovoj prici, jeste to sto dosta ucim i pocinjem da koristim digitalno crtanje i na neki novi nacin koji mi posle koristi i na resavanju svojih ilustracija. 
Uskoro cete moci i da vidite i zaigrate igru iz kuhinje Two desperados-a.
Rad je lep, ali moram da priznam da sam jedva cekala vikend da se ispruzim, odgledam neki film, prosetam sa muzem i slicno. A mislim da cu malo i da kuvam. Malo vise :)
Lep vikend zelim.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

I had really busy week at work. The video Game I'm working on with a team of Two Desperados game development studio is almost done and you will be able to buy it and have fun playing it. You can check out the first teaser here and you can also follow the news on the game's site. I'm really happy that I can work on this beautiful and interesting project, specially because I have insight on the process of game development. This is a special feeling, because you have opportunity to see how everything works on the other side of it. On the other hand, I can see now how much work you need to do before everything is done. And let me tell you something, a lot! It's also nice working with other creative, interesting and fun people. More I work, more I want to make my own video game. And who knows, maybe someday I will. 
Also, there's another ways of drawing digital illustration that I'm learning and it's definitely good because I can also apply that on my illustrations.

What can I say, work is nice, but weekend in a bed with your love one and movies is also great! Days are lovely, so I will definitely use it for walks, photographing and maybe some strawberry ice-cream. 

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.