Me Me Me Me

20 April 2014

Happy Easter!










Srecan Uskrs svima, nadam se da ste lepo proveli praznike. Nikola i ja smo posetili moju baku i deku u Kragujevcu a i iskoristili smo priliku da se vidimo sa prijateljima iz Kragujevca. Slike su iz nase vikendice na selu. Sutra je neradan dan, ali ce za mene biti radan, tj. bacam se na crtanje intenzivno. Pored toga, u sredu Tijana i ja, Studio Krishka, idemo u Zagreb zajedno sa ekipom iz KC Grada na novo okupljanje u vezi sa projektom Akupunktura grada. Spremaju se novi projekti i planovi, ali otom potom. bice price o tome na blogu uskoro. Malo vise o proteklim projektima mozete procitati ovde. Inace, Ghost people od Savamala su deo projekta Akupunktura grada. Takodje, pogledajte i novi intervju sa ilustratorkom Marinom Muun na nasem blogu.
Lepu nedelju zelim, do skorog citanja ._.



Happy Easter everyone. I hope you had a nice holiday. My husband and I were visiting my grandparents in Kragujevac and also our friends there. This photos are taken in our countryside house. It was a beautiful day and we all had so much fun and we also took some time to relax. 

Beside that, on Wednseday I'm leaving with Tijana to Zagreb. We will go with our friends from KC Grad (Cultural center in Belgrade) to attend another meeting of City Acupuncture projects. You can read a little bit more about that here. You can also read new interview with Marina Muun on our blog.

Have a nice week dear readers ._.

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.