Me Me Me Me

1 July 2014

Ghost People of Savamala



Tijana i ja smo danas opet posetili Savamalu kako bi uradile jos jednog duha. Ukoliko vas zanima prica oko njih, pogledajte malo vise o duhovima na nasem blogu Studio Krishka. Prosle nedelje smo radile na muralu u srednjoj skoli i tamo nas je sacekao kameni, neravan zid, tako da je ovaj ravan zid bio pravo olaksanje. Novi duh slavi leto i pozitivnu energiju. Doduse, malo nas podseca i na zbunjenu  mladu ;) Sasvim slucajno je tako ispalo. 
Sto se tice duhova, uglavnom ljudi pozitivno reaguju na njih, ali danas smo imale i jedan cudan komentar. Naime, gospodja koja je prolazila pored murala, pitala je sta zapravo predstavlja "ta bela figura" i da li ima neke veze sa nekom sektom. SEKTOM?! Objasnile smo joj da nema nikakve veze sa sektom niti bilo kojom negativnom pricom i da mi jednostavno zelimo da prenesemo divan stari duh Savamale kroz dobrocudne, stilizovane duhove. Mislim da smo je ubedili. 
U nekom od narednih postova cu vam pokazati i taj pomenuti mural iz skole, samo dok sortiramo slike.
Nadam se da uzivate u letu uprkos ovim kisama. Pozdrav do sledeceg posta ☼ 
........................................................................................................................................................................................
Today Tijana and I made another mural, another Ghost People figure in Savamala, Belgrade. If you want to know more about the whole project, please visit our blog Studio Krishka. Last week we were painting another mural in one high-school and we had to deal with really bumpy wall so it was quite relaxing painting this flat wall. Our new ghost celebrate the summer and positive energy. 
I hope you enjoy your summer days, too.


No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.