Me Me Me Me

8 February 2015

Lazy Sunday


U pauzama izmedju slikanja, uspem da pogledam po koji film i da malo "prelistam" blogove koje pratim. Ovaj sneg i hladno vreme mi samo olaksavaju ostanak kod kuce, u radnoj atmosferi. Moram da priznam da mi je nedostajalo ovo full time radno vreme koja sama sebi zadam. Naravno, kao freelancer-u, jako mi godi sto mogu da raspodelim svoje obaveze i da ih zavrsim kada meni odgovara. U principu sam prilicno azurna i skoro nikad, nikad ne kasnim kad je u pitanju neki posao. To je malo i cudno, jer sam cesto veliki kampanjac. Ponekad se zabrinem koliko dobro prodjem sa nekim kampanjski odradjenim poslom i obecam sebi da to vise necu raditi, ali avaj. Nemam jos uvek tu kontrolu. 

Nestrpljiva sam da zavrsim knjigu koju trenutno citam, kako bih pocela Ransom Rigsovu knjigu "Dom gospodjice Pelegrin za cudnovatu decu", kao i njen nastavak "Grad pustoduha". Imam toliko knjiga "na cekanju", prosto mi je zao sto ne citam brze. 


 Preslatke igracke sa divnom paletom boja

► Kad ce leto da pravimo Mohito sa lubenicom

► Savrsena Hay ogledala

► Volim slike Lole Donoghue



I'm painting all day long for the last 10 days and I really feel like I'm working in some company. Overtime, of course. But I 
cannot complain. My work is definitely more fun than some random office job. That's for sure. I'm watching movies like
crazy. Yup! Well, girl needs to relax before bedtime. I will soon post movie recommendations. I need to do that more often, I
have a long list of movies. Beside that, I'm really curious  who's gonna win the Oscars this year. There's a lot of good movies
and it will be tight. Of course, I always cheer for Benedict Cumberbatch. I mean, he managed to make  that lemonade of
The Imitation Game a little bit better. A lot better if you ask me. Movie was just, meh. But also, there's fantastic Michael Keaton.
But, I will say no more. I will write my impressions in a next Movie time post. Here's some interesting things I found on internet.

► I love this cute toys. And what a lovely color palette 

► I want summer so we can make this Watermelon Mojito

► I want those perfect Hay mirrors

► Lola Donoghue's paintings are so inspiring 

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.