Me Me Me Me

26 March 2014

Wednesday afternoon and more






Nasi drugari Ivana i Kim su nam prosli vikend doneli jos korejske hrane a danas sam spremala Poja knedle punjene raznoranim sadrzajem, od kupusa koji je glavni sastojak, do soja sosa, jos nekih zacina i sastojaka, ne secam se tacno, ali u svakom slucaju ukusno. 
Prosli petak se, kao sto sam pomenula, odrzala izlozba "Medvedi u cast prolecu" i opet smo imali prilike da vidimo sjajne radove od umetnika iz celog sveta. Pored slika/ilustracija na zidu, na izlozbi su u jednom delu bile smestena lutke medveda, stare, drage igracke sa kojima smo odrastali, pune licnih prica. Jako lep dogadjaj u svakom slucaju, a za vise slika i informacija o umetnicima, posetite sajt Medveda i njhovu Facebook stranicu. Bilo je jako tesko fotkati, jer je guzva ucinila svoje, stoga i nemam bas puno slika, a na jednoj od ovih se nalazi moja drugarica Emilija pored mog rada. Ozbiljna Ema ;)

Pored igrice, na kojoj jos uvek vredno radi ceo tim, ja se zabvaljam sa novom serijom ilustracija. U pitanju su digtialne ilustracije i neke od njih se biti izlozene sledece nedelje, ali pisacu vec o tome. Posle toga, mislim da se bacam malo na papir. Nedostaje mi jako.

Na poslednjoj slici je Nikola, moj muz u nasem stanu, nasem kutku za rad. Jos uvek nismo preneli sve stvari u stan, tako da minimalizam preovladava, ali polako sredjujemo svaki cosak. Svi nas pitaju, kako da jos niste okacili slike, zar ti Barbara, slikar. Okej, imamo jednu sliku za sada i stvarno, najgora sam. Ali prosto zelimo da isplaniramo gde cemo, sta cemo a i hocu da okacim nove slike, pa dok se nakanim da to uradim, nece nista faliti zidovima. Neka malo budu samo beli :)

....................................................................................................................................................................................

Last weekend, our friends Ivana and Kim brought us some more Korean food. Today I've prepared steamed Pooja dumplings, mostly stuffed with cabbage and soy sauce. Very nice meal. 
Last Friday I've exhibited my work in the Parobrod's gallery "Bears - in honor of spring", like I said in the last post. It was really nice event with excellent works from artists all around the world. It was really hard to photograph, since it was very crowded so I don't have many photos, but you can see it here and here you can see artists' info. It's my friend Emilija in this photo next to my work. 
Beside video game I'm currently working with my team, I'm also preparing new series of illustrations. Some of them will be exhibited next week, but I will write about it next time. 

My husband Nikola is on a last photo in our creative corner. We still didn't bring all our stuff here, so everything is minimalistic, but we are slowly decorating every corner of our flat. Everybody asks us "Why don't you have paintings on a wall, you are a painter, what's with that?" Yeah, it's true, we only have one drawing I did last year and that's it. But the thing is, I want to hang the new ones, so it takes time and also, I want to plan the order of the paintings carefully. 

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.