Me Me Me Me

18 March 2014

Buzzing


Lepo vreme a ja ne stizem da uzivam u njemu, osim sto me zraci golicaju kroz prozor kancelarije. Tim Two desperados, sa kojima radim, je izbacio novi teaser za predstojecu igricu. Mozete je videti ovde. To znaci da je igrica pri kraju i jedva cekam da je napokon odigram. Cudan je taj osecaj kad radis na njoj, a ne mozes jos da znas kako to sve u celini izgleda, pa te iscekivanje ubija. 

Inace, posto radim part time, imam vremena i da kuvam za nas dvoje, sto je super, jer mi je bas nedostajalo. Paa...mozda ne i toliko, jer je Nikola bio kuvar proteklih nedelja, i posle deset godina veze, ja sam shvatila da odlicno kuva. Ranije sam ja uvek bila ta koja je spremala klopu, ili smo narucivali hranu, nisam mu dala da dodje do izrazaja, I guess ;) Ali evo sad zdruzio s kuhinjom i super mu ide. 

Danas sam spremala musaku, ali jako zacinjenu. Dobili smo neke zacine iz Koreje od nasih prijatelja, pa sam isprobavala i mislim da cu odsad uvek tako spremati musaku. U pitanju su, izmedju ostalog, dva zacina, jedan zapravo mesavina zacina, nemam pojma sta sve ide, na korejskom je napisano i daje tu pikantnu notu. Drugi je tucana ljuta papirka, ali ima malo drugaciji smek od ove nase. Ljutina je taman da ne pustate paru kroz nos. 

Pored toga, radujem se predstojecoj izlozbi "Medvedi u cast prolecu", gde sam i prosle godine ucestvovala a ova je cetvrta po redu. Pa ako ste iz Beograda, ili cete biti ovde u petak, svratite. Izlozba je vrlo zanimljiva, slatka i mozda jedna od mojih omiljenih proteklih godina. 

The game developers I work with, have published another teaser for upcoming video game. You can see it here. I really can not wait to finally play it. 
Since I'm working part time, I finally have time to cook for my husband and me. He was our chef last few weeks, and I was really surprise how good he is in preparing dishes. But now is my turn. Today I made spicy musaka. We got two new spices from Korea from our friends and I love them so much. One is the mix of spices actually, I'm not sure what kind it is, it's all written in Korean, and the other one is some kind of cayenne pepper. I actually cook everything with those two spices these days. 

Also, this Friday I will exhibit my illustration on group exhibition "Bears - in honor of spring". It's annual exhibition and I think it's one of my favorite events of the year. I will show you some pictures from it. 

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.