Me Me Me Me

13 May 2014

City acupuncture - Zagreb 2014.

U aprilu je Studio Krishka, tj. Tijana i ja, bio pozvan na seminar povodom projekta Akupunktura grada. Ceo projekat je pokrenut od strane zagrebackih arhitekata, tj. udruzenja DAZ i okupio je timove iz gradova bivse Jugoslavije, Skoplja, Beograda, Sarajeva, Splita i Zagreba. Projekat se odnosi na osmisljavanje urbanih, gradskih intervencija u cilju pobosljanja odredjenih gradskih cetvrti, osnazivanje duha lokalne zajednice i slicno. Studio Krishka je u saradnji sa KC Gradom odradio dva projekta, od kojih su vam mozda poznati Ghost People of Savamala i Pesacki prelaz koji je nazalost uklonjen, ali se nadamo da cemo uspeti da ga "ozivimo" ponovo. U planu nam je jos murala sa Ghost People motivom i jedan potpuno novi, koji ce se vrlo brzo pojaviti na beogradskim ulicama.
Pored ostalih predavaca, Tijana i ja smo imale cast da prezentujemo svoj projekat koji je bio propracen malom izlozbom svega sto se desavalo proteklih meseci, kako u Beogradu tako i u ostalim gradovima. Evo dela atmosfere iz Muzeja Mimara, divnog prostora sa jos lepsom bastom za odmor. 


Jedna od glavnih poruka celog projekta, bar meni, jeste da svaki stanovnik moze da uradi pozitivnu stvar za svoj kutak grada. Ne moramo uvek da cekamo da se sve kockice sloze "sa vrha", vec da, ukoliko je moguce, zajedno osmislimo resenja koja ce poboljsati zivot u odredjenom delu grada. 

Posle celodnevnih predavanja i tribina, zaputile smo se ka Kinu Europa gde smo se nasli sa prijateljima iz Zagreba, a potom smo otisli na koktel i veceru u prostorije DAZ-a, gde smo uzivali u sjajnoj hrani, mahom morskim specijalitetima i divnim vinima. Iskoristile smo par sati i da se prosetamo Zagrebom i mozda otrkijemo nove zanimljive kutkove grada, iako je Zagreb meni prilicno poznat, jer pola moje rodbine zivi tamo.
U svakom slucaju, jako divan radno/uzivajuci izlet posle koga se posao nastavlja dalje u Beogradu o cemu cete biti obavestenu u narednim postovima. 












No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.