Me Me Me Me

29 January 2015

Berlin bits * Mostly food

Beautiful Barn coffee shop with excellent coffee and sandwiches 








Bad hair day, tiredness and beer :)




Odlucila sam da pocnem ovaj post sa malo hrane i malo posla. Ovaj post je zapravo uvod u sledeci, gde cu pricati o mom i Tijaninom boravku u Berlinu na REmake festivalu. O nasem radu na samom festivalu ste mogli da procitate i na nasem blogu Kriska, ali mislim da je okej da se pojavi i na mom licnom blogu par recenica, predstavljanje ucesnika, opis festivala, moji dozivljaji istog i slicno. 
Verujem da svako ko je posetio Berlin nije ostao ravnodusan na ovaj sjajan grad, prepun zanimljivog kulturnog sadrzaja, divnu arhitekturu, multikulturalnost i istoriju koja zivi zajedno sa savremenim duhom ovom grada. Ovo je bio moj drugi odlasak u Berlin, tako da sam manje fotografisala a vise radila i uzivala u njegovim carima. 

Uglavnom smo izlazili u Kreuzberg i uzivali u Berliner Kindl pivu, jedno od mojih omiljenih ikada. Naravno, uvek je zanimljivo da se vratis na neka mesta gde si vec bio, kao sto su odredjeni pabovi, galerije, prodavnice sa stripovima i knjigama i slicno. A da, mislim da sam se na ovom putu "navukla" na Kafe late. Imali smo u Platoon Kunsthalle, gde smo provodili najvise vremena, sjajnu sankericu koja pravi najbolji late ikad. 

Vidimo se u sledecem postu gde cu malo opsirnije pisati o celoj nasoj avanturi, te daavne 2013. godine ;)  


I've decided to start this post with a little bit of work and a little bit of food. Food is good, right, so
there's no problem. Just kidding. This post is actually a little introduction to a next post, where I will
write about Studio Krishka's trip to Berlin and what we did there. 

No comments:

Post a Comment

Hello. I love reading your comments. Please write me on Serbian or English. Welcome and enjoy.

._.